FAQ
FAQ

Co je obchod StoreStyle a čím se zabývá?

StoreStyle je internetový obchod, na jehož stránkách se právě nalézáte. Naleznete v něm nádherné designové doplňky určené ke stolování italské značky Baci Milano, dále přírodní kosmetiku Soaphoria ze Slovenska, nádhernou kosmetiku lotyšské společnosti Stenders a nabídku niche parfémů značky Simone Cosac Profumi z italské Florencie. Můžete si zde prohlédnout také nabídku sofistikovaných wellness lehátek, dynamických židlí a stolů z masivního dřeva s možností vkládání funkčních dílů, vyráběných v rakouské rodinné firmě. Tento sortiment naleznete také v kamenné prodejně Emphatia v centru Prahy v tzv. Pánské pasáži na adrese Na Příkopě 23.


Kdo provozuje internetový obchod StoreStyle?

StoreStyle – kamennou prodejnu i internetový obchod provozuje společnost Sunny Spa, s. r. o., IČ 27916014, Tomsova 664/6, 108 00, Praha 10. Bankovní spojení je 2500416722/2010 (Fio banka, a.s.)

Otevírací doba:


Jak jsou má data chráněna?

Data zpracovává odpovědný pracovník. Jsme též registrováni u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem 00042729. Více informací najdete v sekci Obchodní podmínky.


Jaké je Vaše oficiální bankovní spojení?

Bankovní spojení je 2500416722/2010 (Fio banka, a.s.) nebo 107-9704040247/0100 (Komerční banka)


Musím se při nákupu u vás registrovat?

Ne, nemusíte. Registrace je dobrovolná a slouží k urychlení Vašich dalších objednávek, ke sledování historie Vašich nákupů a další velkou výhodou je, že jako první budete informováni o novinkách a akcích.


Jak u vás mohu zaplatit za zboží?

Akceptujeme čtyři typy platby. Platbu hotově nebo platební kartou na naší pobočce, převod na účet, platbu dobírkou nebo online platební kartou pomocí systému GoPay. Více informací získáte v sekci Platba a doprava.


Jak je moje platební karta chráněna při platbě online?

Nikdo z pracovníků obchodu StoreStyle nepřichází do kontaktu s údaji na Vaší kartě. Údaje zadáváte do systému GoPay, který je jedním z nejlépe zabezpečených systémů pro online platby.


Co je systém GoPay?

GoPay je moderní platební systém pro rychlé a bezpečné platby na internetu. Toto řešení vyniká velmi příjemným uživatelským rozhraním a jednoduchou obsluhou. Systém GoPay podporuje nejvíce platebních metod na českém trhu a veškerá komunikace s platební branou je maximálně zabezpečena.


Jaké karty akceptuje systém GoPay?

Systém GoPay akceptuje následující platební karty:

Maestro - MasterCard - Visa - MasterCard Electronic - Visa Electron

Jaké údaje mám vyplnit při platbě převodem na účet a kdy odešlete moje zboží?

Bankovní spojení: 2500416722/2010 (Fio banka, a.s.) nebo 107-9704040247/0100 (Komerční banka)

Variabilní symbol: Číslo Vaší objednávky

Zboží je odesláno na Vaši adresu v co možná nejkratší době po připsání platby na náš účet.


Lze si zboží vyzvednout osobně?

Ano, navštivte nás v prodejně Emphatia, Na Příkopě 23 (tzv. Pánská pasáž), Praha 1, 110 00. Více informací zde.


Za jakých podmínek je u vás poštovné zdarma?

Poštovné a balné hradí naše společnost při objednávce nad 2500 Kč.


Jaké jsou u vás možnosti dopravy zboží a jaká je cena?

Osobní odběr - prodejna Emphatia, Na Příkopě 23 (tzv. Pánská pasáž), Praha 1, 110 00 - osobní odběr je ZDARMA! Česká pošta - Balík do ruky (150 Kč). Při objednávce nad 2500 Kč - poštovné hradí naše společnost Česká pošta - Balík na poštu (150 Kč). Při objednávce nad 2500 Kč - poštovné hradí naše společnost Více informací najdete v sekci Platba a doprava.


Jak dlouho trvá, než mi bude zboží doručeno?

Většinu nabízeného zboží máme skladem a pak je doba doručení 48 hodin. Zboží expedujeme co nejdříve, v případě, že jej objednáte a zaplatíte do 12.00 hodin, odesíláme zásilku týž den. Musíme však upozornit na to, že výsledná doba doručení závisí na dopravci.


Posíláte zboží i na Slovensko? Jaká je cena?

Ano, zboží Vám bude doručeno v podobě cenného balíku a cena této dopravy činí 250 Kč.


Posíláte zboží i do jiných zemí?

Standardně ne. Kontaktujte nás na info@storestyle.cz  a pokusíme se Vám vyjít vstříc.


Pokud se mi zboží nelíbí, mohu ho vrátit?

Ano, zboží je možné do 14 dnů vrátit.


Co když je zboží poškozené a chci ho reklamovat. Jak mám postupovat?

V každém případě doporučujeme nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a sdělit nám Váš problém (více viz kontakt). Po komunikaci s námi zboží zabalte do pevného obalu a odešlete na adresu: Store Emphatia, Na Příkopě 23 (tzv. Pánská pasáž), Praha 1, 110 00, včetně dokumentu s informacemi o závadě. Poté se Vaši reklamaci pokusíme vyřídit v co nejkratším čase a o jejím průběhu Vás budeme informovat. Podrobnější informace najdete v sekci Reklamační řád.


Pokud si zboží objednám přes internetový obchod a vyzvednu si ho osobně, mohu ho také vrátit do 14 dnů?

Ano, můžete. Způsob převzetí zboží v tomto nehraje roli.


Proč wellness lehátka, židle a stoly není možné objednat z Vašeho internetového obchodu? Na webových stránkách je zboží pouze detailně popsáno, ale není možné jej vložit do košíku.

Toto zboží má zvláštní charakter a je pro klienty bez výjimky vyráběno v mnoha variantách na zakázku. Nejlepší je, pokud nás zájemce navštíví v prodejně Emphatia, Na Příkopě 23 (tzv. Pánská pasáž), Praha 1, 110 00, kde si může tyto výrobky také sám vyzkoušet. S výběrem materiálů či barev budeme samozřejmě nápomocni. Poradenství můžeme také poskytnout prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky na telefonním čísle +420 603 459 069. Pro zadání výroby požadujeme detailní objednávku výrobků – viz Obchodní podmínky pro www.wellnesslehatka.cz.

EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Používáním webu dáváte s tímto souhlas.